Frankreich

Da ich das Land der Franzhosen schon ausreichend besichtigt habe und deren kulinarischen und kulturellen Vorzüge kenne, nahm ich die Autobahn quer durch mit dem Ziel Andorra. Bis dahin hab ich’s nicht geschafft, da mir die Fahrt und die Hitze doch zu schaffen machten. So versuchte ich so nahe an’s eigentliche Ziel wir möglich zu kommen und strandete an der Küste nahe der spanischen Grenze in Leucate.

An einem Landzipfel fand ich wieder einen kostenfreien Platz wo ich mich direkt an der Küste niederlassen konnte. Hätte ich Austern gern gehabt, hätte ich mir das feilgebotene Angebot der ansässigen Fischer zu Gemühte führen können, doch dem war nicht so, tant pis.

Strecke: 629 km
Koordinaten: N 42° 52.326′ / E 3° 02.129′

  • Duuuu hesch nöd gern Auschtere????? Sowas… 😉

  • Jepp, Auschtere isch öppis wo gar nöd goht!!

  • Do bini ganz dinere Meinig. Austere sind pfui…
    Hey Rini, schön vo dir z’läse! händ üs scho gfroget wiäs dir wohl so goht. Bisch rächt wiit cho scho!Gnüsses wiiterhin und heb dir Sorg!
    Schmatz

  • Demfall doch nöd sonen Gourmet, hä?! 😉 Nei, aber das macht dich grad wieder umes paar Pünkt sympathischer bim Pfönsy! 🙂